65 March 18th, 2011, 4:38 pm
prev
Abdul
Next
First
Archive
Latest
Random
Average Rating: 5.00 Your Rating:  
E-Mail This Comic to a Friend!
Author Comments:

UUUHH

yeeah.. sowry..
ther isnt really happening anything now D8>
THERE WILL SOON!!
i promise ;-;

------------REPLY--------------------------------------
@Dildo - Im glad you like her òwó~
PFF~ your username xD""""
@yumyumkamakaze - No.. No he's not ;-;
@creative kid lyric - she's taking the term "fangirl" to a whole new level..
@Amuya - FFF~ i could so see that happend XD
YEEAAAH HTML's are a pain in the ARSE
@AerialPenguin - YEEAAAHH~ THANK YOOU Ò3Ó~
-------------------------------------------------------




BLABLABLAB i think im starting to get addicted to Iscribble XD...

Posted @ March 18th, 2011, 4:49 pm

Posted @ August 18th, 2019, 3:00 am

Reader Comments:

DON'T DO IT! IT'S DRUGGED D:

Posted @ March 18th, 2011, 4:54 pm


A wild Tinky Winky appears!

Posted @ March 18th, 2011, 4:58 pm


Aww rasputin is like a greedy chipmunk>XD
Abdul's just buttering Rasputin up for whats to cum ... kukuku:D

Posted @ March 18th, 2011, 6:04 pm


oh God lmao!! the teletubby!! XDDD

Posted @ March 18th, 2011, 6:30 pm


ohcrapohcrapohcrap xD
I'm almost scared of what's on that pizza. Something baaaad maybe.

Posted @ March 18th, 2011, 6:32 pm


hahah finally xDD pizzzaaa

agh..too lazy to log in
its arghs (stupidarghs) xD

Posted @ March 18th, 2011, 7:08 pm


LOL A Teletubby in the backround
He probably knows that that pizza is drugged!
Don't eat it!
XD

Posted @ March 18th, 2011, 7:30 pm


Oh gawd, now I think that Abdul is absolutely awesome guy xD

Posted @ March 18th, 2011, 7:35 pm


Dydhkvuvkgtdgf WHAT IS AIR?!?! xDD

Posted @ March 18th, 2011, 8:38 pm


:D

I see that Abdul is happeh~ my friend~ :D

Posted @ March 18th, 2011, 9:52 pm


Lmao! this page kills (my friend) <3

Posted @ March 18th, 2011, 10:40 pm


Awww, Abdul's the nicest anyone's ever been to Rasputin so far. :,D

TINKY WINKYYYY~

...
WHY DOES EVERYONE INSIST SOMETHING'S BAD IN THE PIZZA?! D8

Posted @ March 19th, 2011, 1:27 am


8I I want some of that pizza >:I

Also love Abdul!! XD <3

Posted @ March 19th, 2011, 5:00 am


Roofie Pizza.

Yes. b

Lol I know DI I am trying to find someone I know to help, but when I asked my friend in this comp class she said; "just use the codes on some other comic and replace everything" isn't that like a crime?? D8 and it looks confusing. I'm gonna be busy for months.

Posted @ March 19th, 2011, 10:23 am


nah nah peoples. Its not a drugged pizza. It's a hot pizza.

Posted @ March 19th, 2011, 10:40 am


My friend...

VenturesofJoJo's got it right! HOT PIZZA... I sense some vomitting and more freaking out on Razputin's part...



YAY xD

Posted @ March 19th, 2011, 11:14 am


I CAN IMAGINE ABDUL'S ACCENT TOO.
Your comic is weird. Really weird, but it's really awesome too.

Posted @ March 20th, 2011, 10:55 am


God i love abdul's eyebrows...so much QAQ

Posted @ March 20th, 2011, 6:43 pm


haha
telatubby

Posted @ March 30th, 2011, 2:12 pm


I-Is that a Telly Tubby? O.O

Posted @ May 21st, 2011, 3:10 am


MY FRIEND

...

Posted @ August 6th, 2011, 1:28 pm


That teletubby will seriously appear in my drea-*cough* nightmares *cough*

Posted @ February 24th, 2012, 4:58 pm


@Maggerz: OH GOD THANKYOU FOR POINTING THAT OUT XD

Posted @ July 6th, 2012, 2:32 pm